wtorek, 18 marca 2014

Prolog

  Ona zwykła dziewczyna
On zwykły chłopak
Wszystko powinno być w porządku lecz nie jest
Strach, niepewność, bezsilność towarzyszą im każdego dnia 

Gdy wszystko sie uspokaja coś innego staje im na drodze do szczęścia
WIĘCEJ DOWIECIE SIĘ CZYTAJĄC :) 


_________________________________________________________________________________
Hej :) a tu taki krótki prolog zachęcam do czytania :)
Nie umiem pisać prologów więc wiem że nie jest on jakiś doskonały ale niech on was nie zniechęci do dalszego czytania kocham was xx zostawiajcie po sobie komentarze :)

2 komentarze:

  1. A więc tak, mówię w prost - uwiodłaś mnie, ponieważ Twoje opowiadanie ma trzy elementy, które bardzo cenię.
    1) Między bohaterami jest różnica wieku.
    2) Narkotyki, imprezy, alkohol.. tak, to jest to.
    3) Kiedy tylko zobaczyłam, że główną bohaterką jest moja ukochana Madison Beer, rozpłynęłam się ;*
    Czekam na pierwszy rozdział ;*
    Ps. Jeżeli masz aska i nie byłby to dla Ciebie kłopot, jakbyś mogła informować mnie o nowych rozdziałach:
    ask.fm/Paulaaa962
    Jeśli nie, to oczywiście nie ma problemu ;*
    my-heaven-jb.blogspot.com
    black-tears-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. okej, jest zauroczona i musisz dodać nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń